06 august 2014

Cum te fura de bani COSMOTE Romania

Sunt utilizator al retelei Cosmote deja de ani buni, insa pentru ca folosesc mai mult serviciile telefonului de la munca nu am mai reincarcat cartela, pastrand practic doar numarul activ.

Intrucat telefonul de serviciu nu il pot folosi si in roaming, fara o activare prealabila din firma, am decis sa imi reincarc cartela de Cosmote cu 5 euro, suma de care sa ma folosesc in vacanta de pe litoralul bulgaresc. Am efectuat o reincarcare cu aceasta valoare pe cartela Cosmote pe care nu am mai folosit-o deja de cateva luni bune, perioada de gratie a acesteia urmand sa expire la finalul acestui an.




Numai ca hotii, pentru ca altfel nu am cum sa le spun, de la Cosmote Romania, m-au papat de 30 de lei in mod gratuit, activandu-mi o veche extraoptiune folosita pe telefon in urma cu cateva luni bune, fara sa ma anunte in prealabil daca sunt de acord sau nu. Au vazut cei 5 euro disponibili in cont si i-a luat.


Pai asa facem noi bani, domnilor? Mie mi-ar fi rusine! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu