30 august 2014

Cum mi-am pierdut telefonul mobil in taxi si cat de important este sa ceri bonul fiscal





Dupa o seara petrecuta cu colegii de breasla la club, in jurul orei 2 dimineata, cuprinsi de oboseala, am decis sa mergem spre case, astfel ca am luat taxiul pentru a ajunge mai repede la destinatie. Am facut un mic ocol si apoi am ajuns in zona Titan. Soferul taxiului solicitat la comanda prin aplicatie a mers ireprosabil, unul dintre putinii taximetristi cu care am mers si care au fost exemplari. Am stat in spate si cand am ajuns in apropiere de casa am luat portofelul pentru a plati cursa. Facea in jur de 20 de lei.


Numai ca in mana tineam telefonul pe care, pentru o perioada, l-am asezat pe bancheta din spate a masinii pentru a-i achita soferului cursa. Am cerut si bonul fiscal pentru cursa, asta pentru ca deobicei procedez asa, i-am multumit frumos pentru cursa si i-am dorit o seara buna.

Ajung acasa si ce sa vezi? Ia telefonul de unde nu-i. Eram obosit. Nu mi-a stat gandul la faptul ca l-am lasat pe bancheta. Panica! Unde-i telefonul? Moment in care mi-am dat seama ca l-am lasat pe bancheta masinii.

Panica a fost cu atat mai mare cu cat telefonul era cel de serviciu in care aveam stocate toate contactele, datele, fiind practic telefonul pe care il folosesc cel mai mult in aceasta perioada. Am apelat la telefonul personal pentru a suna la dispecerat.

Sun, raspunde o doamna aproape instantaneu si ii povestesc in cateva cuvinte ce am patit. Nu stiam nimic: nu stiam indicativul masinii, nu stiam numarul de inmatriculare si nici numele soferului, asta pentru ca solicitarea masinii am facut-o de pe aplicatia instalata pe telefonul de la job. Stiam doar ca am plecat la ora cutare din locatia cutare. Doamna de la capatul firului mi-a zis ca nu ma poate ajuta daca nu ii dau mai multe detalii, moment in care mi-am adus aminte de ca am bonul fiscal. Si ii spun cateva informatii de pe el. Trimite prin statie o solicitare catre masina cu pricina. Noroc! Omul a gasit telefonul! Doamna imi da telefonul soferului sa iau legatura cu el.

L-am sunat si mi-a zis ca era cu masina la o spalatorie sau benzinarie, nu mai tin minte. Dupa 15 minute ne-am intalnit si l-am recuperat. I-am multumit!

Ma gandesc ce s-ar fi intamplat fara acel mic amanunt. Pe langa faptul ca eram poate bun de plata, imi pierdeam si zecile de contacte (neavandu-le salvate intr-o baza de date), toate pozele, si informatiile.

Bonul fiscal…

(Intamplarea a avut loc intr-un Speed Taxi)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu